Astena team werkt van thuis, dienstverlening blijft verzekerd

Terug naar nieuws
Ik wil graag meer info

Alle Astena medewerkers werken vanaf nu thuis. We streven naar continuïteit in ondersteuning van onze klanten en andere relaties die op ons rekenen. Wat betekent dat voor onze klanten & andere relaties?

Helpdesk en Support

Ook onze Helpdesk-medewerkers kunnen volledig thuiswerken. Een ticket aanmaken kan op volgende manieren:

De telefonische helpdesk wordt niet langer permanent bemand.
 

Implementaties en afspraken via Microsoft Teams

Astena is al volledig ingericht om vanop afstand te kunnen werken. Dat betekent dat onze dienstverlening en implementaties gewoon doorgaan, echter wel volledig online. Fysieke bijeenkomsten vervangen we door online afspraken. Je ontvangt hiervoor van onze medewerkers een online uitnodiging via Microsoft Teams. Wij werken al langer met Microsoft Teams en hebben daar tot nu toe goede ervaringen mee.
 

Events & webinars

  • Evenementen zijn afgelast.
  • We gaan meer webinars inzetten om jullie blijven te informeren en dit op een veilige manier. De agenda van webinars kan u terugvinden op het overzicht van alle events. Ook de chatbox op de website blijft online tijdens de werkuren voor informatie over de oplossingen.


De aanleiding van deze maatregelen is serieus te nemen en test onze flexibiliteit als bedrijf maar we kijken we uit naar de kans om op nieuwe manieren samen te werken met collega’s en klanten. Dit zal voor iedereen even wennen zijn maar het biedt ook weer nieuwe mogelijkheden!

Wim Vandesompele & Patrick Galleyn
Managing Directors Astena

Terug naar nieuws
Ik wil graag meer info